torsdag, maj 03, 2007

vi ska bo i stockholm!

Vi ska bo i sthlm! Sådeså! :) Har precis haft körträning och träffat alla körtjejer. Sedan gick jag till haga med Liza, Becka, Bettan och Elisa, och jag och tvillingarna bestämmde oss för att flytta ihop, haha :) Alla vill till sthlm, och jag vill inte bo ensam :P
Nu är det foto, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra, om jag ens kommer mej för att göra något. Måste gå tidigare från lektionen om jag ska hinna med bussen, nu när den går från maxim, och det tar längre tid att gå. Tror att jag går vid tre.
Hm..undra vad jag ska göra idag då? Jag tror att jag ska gå hem ifrån bussen, trots att jag inte har de bästa skorna, men då har jag det gjort så jag slipper tänka på det nå mer idag. Sen ska jag plugga historia, eftersom det är prov imorn. Kanskekanske så har mitt löshår kommit så vi kanske kan sätta i det :) Igen. Det har varit en jävla massa krångel med det, men nu hoppas jag att det ska funka bättre. Imornimornimorn ska jag till Olof! :)
Förresten så kanske det blir tjejkväll igen nästa helg! Det vore kul, och jag hoppas att du också hittar på något kul att göra då.
PS: Jag älskar dig...

Inga kommentarer: