tisdag, maj 08, 2007

riskvikk

Riskvikk är gott :) Har precis ätit det med hallonsylt. Brukar ha jordgubb, men den var slut. Igår satt jag bara och försökte lite halvhjärtat att plugga matte, men jag fastnade. Så det blev att göra något annat istället *hemligt* ;-) Pratade med min pojke i telefon 2 gånger :) Fan vad jag saknar dej.. Efter typ 1,5 dygn bara.. Ska till kupolen någon dag och titta på klänning till Olofs student :) Ååh, jag har så himla mycket den här månaden, maj är alltid värst, då kommer alla prov...
  • 11/5 Hålla tal på svenskan
  • 16/5 Kursprov MatteC
  • 21/5 Teoriprov (körkort, så det är självförvållat)
  • 25/5 Kursprov KemiA
  • 29/5 Fotoprov
Precis, ganska mycket, och inte så lång tid. Det förbannade håret kom inte igår heller. Men idag måste det faktiskt komma om det inte har kommit bort på posten. Så då ska vi sätta i det :) Hoppas det blir bra. Annars är det ju bara att ta ur det, men jag VILL att det ska bli bra nu, så länge som jag väntat.
Fan, jag är så jävla nervös inför fredag.. Talet... Jag har alltid varit rädd att prata inför klassen. Jag tror det är det värsta någonsin i skolan.. Jag vet att jag kan ju faktiskt bara skolka och slippa det, och skippa alla chanser för VG, och tro mig, det hade jag normalt inte brytt mig om, tyvärr. Men det här är annorlunda. Det är folk som tror på mig den här gången, och som stöttar mig. Som verkligen tror att min rädsla kommer att släppa. Och jag vet ju att det här kommer jag verkligen ha nytta av i framtiden, jag vill verkligen lära mig. Men det är så svårt...
Älskling, vet du hur mycket jag saknar dig eller? Jag vill vakna bredvid dig och inte i en tom säng... Du är underbar! :)
Ska bli kul med tjejkväll i helgen i alla fall. Men jag kan inte tänka så långt fram, för det är efter mitt tal på fredag, och innan det vill jag helst hinna stoppa tiden! :P Kan tänka på studenten och så för den är för långt fram. Kul de ska bli att köpa kläder till då iaf :) Får gå dit med tjejerna.
Nä, nu ska jag be mamma skjutsa mig till skolan. Jag älskar dig mest av allt Olof!

/L

Inga kommentarer: