lördag, maj 19, 2007

Santa Monica College

Jag har, som jag skrev i det förra inlägget, länge funderat på att studera ett år i USA efter gymnasiet - Om jag vågar. Vilket ju inte är helt säkert, eftersom jag tror att jag skulle få en otrolig hemlängtan. Men jag tror att det skulle vara fler + än - i det stora hela så att säga. Men jag tror inte att jag vill bo i familj. Jag tror hellre på att bo med andra elever i en större lägenhet eller korridor. Tror att man får fler vänner då. Läs mer :)
Sitter just nu i en fåtölj nere i Olofs rum och surfar runt lite medans grabbsen spelar tvspel, dom ser så söta ut, 4 killar, 17-19, sitter på rad i Olofs säng och är helt inne i spelet :P Och ibland skriker någon rakt ut.
Jag håller på att försöka lära mig spela gitarr. Det har jag velat lära mig hur länge som helst. Fast jag har också blivit besatt av låter Starlight med Muse, den är väldigt fin. Tycker jag :)
Och gissa mer då! Jag har tankat ner Lars Winnerbäcks alla album, och vissa låtar är verkligen underbart fina :O Jag som alltid har varit så emot. Men tack Elin för att du höll tal om ditt munspel och spelade Kom ihåg mig med Lars Winnerbäck :)
Det där gitarrprogrammet som Niklas skickade förut var verkligen bra, nu när man iaf håller gitarren åt rätt håll xD
Förresten så tycker jag även att Eleven har mycket fint smink och även andra fina produkter!

Nu ska jag leta reda på någon rolig blogg att läsa!
/L

Inga kommentarer: