fredag, maj 25, 2007

kemiprov

Äntligen är jag klar med kemiprovet! Och det är fredag! Det känndes förvånandsvärt bra, så jag är orolig att jag är helt åt skogen. Men jag hoppas verkligen att jag klarade det, för det känns bra!
Inatt tänkte jag sitta uppe lääänge och titta på Grey's Anatomy säsong 1 som jag precis tankat. Har ju sett 2 eller 3 eller vad det är nu på tv. Jag skrev sms till Olof nyss och han var påväg till Edsbyn =)
Igår vad jag förresten på Esplanad och "pluggade". Förs med Elin, sen kom Anna, sen gick Elin och sen kom Tobbe och Anders och sen gick Anna. Sen sjöng jag på wasabryggeriet med kören för diverse föräldrar :P
Idag har jag och pappa varit på kupolen och fikat oxå. Och köpt en precent till min farmor som fyller år idag.
Kom ihåg nu att det är Mors Dag på söndag! Jag tänkte bjuda mamma på bio =)

/L

Inga kommentarer: