torsdag, maj 24, 2007

H E R O E S

Klockan ringde 06:15 som vanligt. Fan, jag som har inställd matte och sen håltimme idag! Kunde jag somna om? Inte direkt. Låg och vände och vred mig i en timme ungefär och sedan gick jag upp och borstade tänderna. Och here I am. Tänkte kolla på episod 23 av Heroes, sista avsnittet, och sen tror jag att jag åker till skolan ändå och pluggar. Efter att jag har ätit lite frukost då såklart :)
Men först, när jag har skrivit klart det här, ska jag ta och fixa håret.
Pappa sa något igår om att vi är bjudna till min faster och mina kusiner helgen innan midsommar. Och jag vill verkligen dit, det är kul att träffa släkten, för det händer så sällan. Och jag vill ju träffa Linn och hennes Erik :) Är så glad för hennes skull att hon träffat en så gullig kille. Han verkar gullig i alla fall. Men pappa vet inte om vi kan, för att det är en roddträff samtidigt i Eskilstuna. Men wtf. Släkten går väl före bilar - eller? Ja vi får se hur det blir. Nu ska jag gå. Men först vill jag bara säga en sak:
Jag älskar dig, du är underbar!
/L

Inga kommentarer: