tisdag, maj 22, 2007

mycket att stå i

Sitter i skolan och har precis skrivit färdigt min recension av boken Go ask Alice. Taget och omskrivet från internet givetvis. Har läst boken för länge sedan på svenska, men kom inte ihåg helt. Idag har jag fått mycket kemi gjord. Satt uppe i biblioteket med Jenny och Elin och pluggade och diskuterade kemi. Sedan var det dags för Jan Sims extrakemi och där fick jag lite klarheter på saker och ting vid namn dipol. Och mer. Sedan åkte Jenny hem och efter ett tag åkte även Elin hem. Då träffade jag Bettan och vi bestämmde att vi kanske ska fika med Kim och Jonas på fredag, det var längesen man såg dem, och så ska vi på bio och ut och äta med tjejerna på lördag! :) Det ska bli jättekul. Och sedan påminnde Bettan mej om att jag ju har lovat att gå på krogen med dem nästa fredag, då hon blir 18 :) Så det ska jag ju göra. Det blir hyperkul. Men det betyder att jag inte får träffa Olof förns om 3 veckor nästan :( Men det ska vi väl klara av, visst ska vi? Och så lyssnade vi på massa tal idag på svenskan oxå. Bland annat Tom, Vickan och Tobbe. Tom berättade om sitt band som jag tydligen ska kolla in, Trivial Syndrome heter dem :) Nu kommer nog pappa och hämtar mej snart. Så jag borde väl ta och avsluta.
/L

Inga kommentarer: