måndag, maj 21, 2007

sovit som ett as?

Satt och funderade på det precis när jag vaknt efter vad som känns som ca 1 timmes sömn. Jag har fan sovit som ett jävla as! Men vänta lite....är inte as ett dött djur? Jag menar, dom sover väl jäkligt bra?
Anyway är trött så innåt helvete. Har inte sovit bra alls. Det känns som jag har varit hur pigg som helst hela natten, förutom för en timme sedan, när jag somnade. Det var hur skönt somhelst att sova, önskar jag kunde sova hela dagen. Men ska till och med vara kvar länge idag och plugga kemi. Det ska jag även göra imorn, på onsdag och på torsdag. Sen ska jag klara det där satans kemiprovet!!!
Jo, förresten, igår låg det en igelkott i en blomkruka utanför våran dörr. Hela dagen låg den där. Men den när mamma kollade vid typ 23 så var den borta :( Men hoppas den kommer tillbaka idag, för den är så söt! Dom är ju trots allt nattdjur.
I kväll ska jag nog sätta om håret. Ta ur det och tvätta igenom och sen sätta i på nytt. Tror det blir finare då :)
...jag saknar dej...det var jobbigt att det skulle sluta som det gjorde igår, för annars har helgen varit väldigt bra... :( Du har varit så himla gullig och det känns så bra... I don't want this to end you know...I love you <3
Du vet när vi sa att vi ville stanna tiden? Dit vill jag tillbaka nu..
Jag älskar dej.
Fan vad jag är trött.
Jag älskar dej.
/L

Inga kommentarer: