lördag, maj 19, 2007

heroes, kubb och kanelbullar

Det är Rasmus på luffen på ettan nu! :D Den är så gullig!
Jag är hos Olof och vi har sovit i deras mysiga husvagn och kollat på heroes. Den serien är verkligen bra tycker jag. Och idag har jag försökt plugga lite kemi idag, men har inte kommit så långt. Mer än att repetera i början av boken. Ska vara kvar efter skolan varje dag hela veckan och plugga. Provet är på fredag och jag hoppas verkligen att jag klarar det, för jag har ingen lust alls att gå på fler sommarkurser. Men om det blir IG så går jag ändå såklart.
Det är nån rolig reality-grej på 6:an nu, sånt tycker jag är intressant att kolla på. Vi såg en dokumentär tidigare om columbine. Hemskt, men även det intressant. Olof har bakat kanelbullar också, och så har vi spelat kubb. Men jag hatar kubb. Nu håller gubben på att laga mat, och jag ska snart hjälpa han att göra sallad. Det blir Stinas örtkyckling med ris och beasås :)
Undra om jag kommer åka till USA och plugga...undra om jag kommer våga? Hatar den här datorn, det är Antons. Mellanslag håller på och drygar. Så därför sätter jag punkt här.
/L

Inga kommentarer: