söndag, maj 06, 2007

underbar helg

I helgen har jag myst med min pojke och sovit till Die another day (bond). Dagen därpå åkte vi med Olofs mam&pap till Rättviksmarknaden och där träffade vi Petter :) Och Olof började prata lumpen med honom. Men då träffade jag Jenny, Jennifer och Mr.Dreadlock där, och de var mina räddare i nöden :P Det var urkul att träffa Jenny, och vi skojjade på där som vanligt. Sedan köpte Olof en heliumbalong och andades in helium. Det var jättekul och pinsamt när han stod där bland allt folk och sjöng för full hals med sin då mycket ljusa stämma. Sedan testade Jenny och Petter också. Jenny lät som en smurf. På kvällen bestämmde vi oss för att se Spiderman 3 på bio i Mora med Petter och hans otrevliga kompisar. Den var bra :) Sen pussades jag och Olof i bilen till Don't dream it's over med Sixpence None the Richer. Det var mysigt <3
Idag åkte vi till Olofs mam&paps tyska vänner någonstans i skogen, och gick på promenad med deras lamor. Lamor är bedorande, jag blev kär i dom. Speciellt i Ken. Det gör mig till Barbie. Barbie [hjärta] Ken :) Sedan blev det kväll tyvärr, och Olof skjutsade mej till stationen. :( Jag saknar honom. Nu ska jag duscha. Nästa helg blir det tjejkväll, för Olof ska supa sig medvetslös :P Men det säger han att han inte ska. Så det får jag tro på. NU ska jag duscha. Godnatt /L

Inga kommentarer: