fredag, juli 20, 2007

P A R T Y !

Såg precis sista avsnittet i Gilmore Girls season 6, och såklart så började jag gråta. That's SO me. But it's sad.. Undra om season 7 har kommit ut än? Måste kolla...nej. inte på cdon iaf.

Ikväll är det party iaf!! :) Ska på krogen med Anna, Elin, Tobbe, Anders och Niklas :) Så det ska bli askul. Mamma ska fixa mitt hår och smink. Om hon inte plötsligt kommer på att hon inte har tid. Hon kan göra så ibland. Ooh, vet inte riktigt vad jag ska ha på mej!! Det blir nog min nya tunika och antingen de vita shortsen eller min jeanskjol.

Anledningen att jag är uppe såhär tidigt är att jag ställde klockan på 8.00 för att ringa distriktssköterskan för att fråga om mina eksem. De har telefontid mellan 8.00-9.00 ovh 13.00-14.00 och jag har missade båda tiderna varje dag hur länge som helst nu! Och jag blir galen på domdär eksemen! Bara kliar sönder dom hela tiden och sen så svider det. Jag fick en tid på onsdag 14:10. Och ja, i vilket fall så kunde jag inte somna om utan kollade klart på Gilmore, 2 avsnitt.

Jag älskar verkligen mitt rum som det blev nu när jag gjorde om, det är jättemysigt. Har haft lavendel ljus hela morronen nu så det luktar gott :) Den doften påminner mej på något vis om när jag var liten.

Nu när jag är uppe så tidigt så kanske jag ska gå ner och äta frukost. Men först ska jag platta håret :)

/L

Inga kommentarer: