torsdag, juli 19, 2007

Neon Pink

That's the current color of my toenails since 2 AM. Fick för mej att jag borde måla dom. Jag vet inte hur bra det blev, med tanke på att klockan var så mkt, men nog är dom rosa alltid :P
Jag kännde bara att jag ville använda mina nya [ saker man använder när man målar tånaglarna, som man sätter mellan tårna ] som jag köpte på dollarstore i typ tisdags. Asfräna, den ena är rosa och den andra blå, och de sakerna som man har mellan tårna är formade som kaninhuvuden :)
Köpte även lite rökelse och en jättefrän kylväka, bara för att den var rosa. Bland annat.

Idag kommer Olof hit och leker med mej :) Eller snarare. Han kommer till kupolen iaf. Och vi ska väl fika och prata och sånt :) Har saknat honom.
Efter det ska jag träffa Anders lite och se hur han blev i håret, han ska klippa sej idag efter jobbet.
Och imorn äre fest fest fest :) Hoppas Elin hänger på, hon funderar iaf på det. Annars är det (efter att alla hoppat av...) Jag, Anna, Anders och Tobbe. Och kanske Niklas. Och kanske Elin. Och kanske nåra av Annas/Elins kompisar. Vem vet. Men vafan, de ska bli kul! :)

Imorse (nyss) blev jag väckt av en av snickarna som var inne i huset och ropade "hallå!". Men jag trodde det var pappa som ropade på mamma eller nån, så jag svarade inte förns efter typ 4 ggr. Men hm. Om jag skulle ta och platta håret, det vore kanske trevligt? Och så ska jag sminka lite :) Tror jag kör på det!

Hejdå, kära läsare :)

/L

Inga kommentarer: