fredag, juli 13, 2007

IKEA

Kom nyss hem från IKEA. Jag och mamma åkte dit vid typ 12 imorse. Och som vanligt kommer man hem med en aning mindre pengar i plånboken. Ååh, ska börja fixa iordning min garderob imorgon tror jag. Jag har en sån där garderom som är ett litet rum, ett sånt som man bara kastar in massa skit i, och stänger dörren. Men jag har tänkt att jag ska fixa till det lite, och slänga massa gamla kläder. Jag kör på och gör en lista på dagens inköp :)

  • ANEBODA Byrå med 3 lådor - Den här fast vit. Jag ska ha den framför min långa spegel, och i lådorna tänkte jag ha smink, hårgrejer, skärp och underkläder. Helt perfekt! :)
  • LACK Vägghylla - Fast vit, och inte björk som på bilden. Ska antagligen ha den på väggen som min säng står vid.
  • SKUBB Låda - 6 st till min bokhylla. För att för en gångs skull få alla i samma färg så att det blir lite stilrent.
  • SKUBB Förvaringsfack - Tänkte ha den i garderoben och förvara skor i.
  • TINDRA Doftande värmeljus - Har haft jordgubbe och vanilj tidigare, nu testar jag lavendel.
  • KVART sänglampa - Men jag tänker använda den som spotlight ovanför min spegel.
  • Jag har även köpt 4 st tavellister, som jag inte hittar någon bild på, men jag tänkte sätta upp dem på den andra röda väggen, och ställa up snygga fodral till LP-skivor på dem.

Så har jag köpt en bok, Den långa vägen ut ur helvetet av Marilyn Manson. Den ska bli riktigt intressant att läsa. Den har fått mycket bra kritik, och så var den bara så himla fin!

Men nu ska jag fortsätta fixa i rummet! Kanske lägger upp nåra foton senare.

/L

Inga kommentarer: