onsdag, juli 11, 2007

Burn

Japp, energidrycken "Burn", du vet? Har aldrig testat den förut, av den anledningen att jag inte behöver mer kalorier än jag lyckas stoppa i mej ändå. Det krävs inget extra om man säger så. I alla fall inget som man dricker upp på 5 minuter. Men nu ska jag i alla fall testa.

Anledningen till att jag skulle skriva blogg nu var att jag kände mej otroligt ensam och sådär. Men när jag satte mej vid datorn och började lyssna på musik så kändes allt lite bättre :) Tänk vad lite musik kan göra. Drar igenom min dag lite snabbt bara innan jag återgår till att dricka Burn och plugga teori.
Ställde klockan på 8:00, men snoozade till 9:10 tror jag. Gick upp och klädde på mej och åt frukost som man brukar göra. Kom till körskolan ungefär 11:10 och körde igång. Vid ungefär 13:30 (?) kom Anders ner och hälsade på mej som han lovat :) Vi satt ute på gräset i parken och lyssnade på musik i hans grymma högtalare, käkade vindruvor och rökte lite. Sen drog han iväg till jobbet och jag pluggade vidare till 17. Så åkte jag och mamma förbi ICA Maxi och jag köpte hårtoning och concealer. Ska tona håret ikväll, chokladbrunt, och sen när jag klippt mej så kanske det blir att tona svart :)
Men nej, nu måste jag verkligen plugga! Håll tummarna för mej imorn? :)
/L

Inga kommentarer: