tisdag, juli 17, 2007

Måndag

Moppade in till stan vid tretiden för att träffa Tobbe och Anders. Vi letade efter en skivaffär och Anders köpte Smashing Pumpkins nya. Finns en låt jag hört på den skivan som är grymt bra faktikst, dock kommer jag ej ihåg vad den heter. Vidare till Café Esplanad (ja, det kändes ganska konstigt..) för en fika. Lattemaskinen var paj så det fick bli vanligt kaffe och mineralvatten med äppelsmak för min del. Sedan hittade Tobbe min cosmopolitan och det bläddrades raskt fram till "69 roliga sexfakta". Visste du tex. att sperma vid utlösningen har en hastighet av ca 45 km/h ? ;-)
Sedan satte vi oss i parken och sen kom Alex oxå. Och vi bestämmde oss för att dra ihop ett gäng och tälta och dricka lite vid dammsjön nästa lördag. Och så ska vi ju på krogen nu på fredag oxå, längtar :) Sen så moppade jag hem till Bettan och fick makaroner och köttbullar :) Så kollade vi på film, Closer. Sen tog jag en cigg utanför Bettan och ringde Olof. Sen moppade jag hem igen, och frös lite. And here I am :)

Times are hard when things have got no meaning
I've found a key upon the floor
Maybe you and I will not believe in the things we find
Behind the door

So what's the matter with you?
Sing me something new... don't you know
That cold and wind and rain don't know
They only seem to come and go away
Stand By Me - nobody knows the way it's gonna be

~ Oasis ~


/L

Inga kommentarer: