torsdag, juli 26, 2007

Torsdagsprat med Lisen - eller nåt ^^

Jadu. Vilken rubrik :P
Idag har jag fikat på kupolen med Anders, vi köpte Coffee Take Away på Wayne's och gick ut i det soliga vädret :) För att planera lite inför helgen. Vi har nämligen planerat att campa imorn. Dricka, lägereld, vänner och tält. Vi har bara inte bestämmt vilken dag. Men det ska jag försöka lösa nu.
Efter att jag ätit, mamma håller på att laga mat :) Jag ska börja med att ringa till Bettan och Néria.
Sedan ska jag ut och kolla om alla tältpinnarna finns med till tältet. Ja, det är mycket planering, och det blir jag som tar tag i det, för att jag gillar att ha koll på allt. Jag är nog lite av ett controlfreak.
Mamma berättade att Bobbo (katt) har tagit en ekorre idag, och det är ju sorgligt :(
Men nu vidare. När Anders hade gått, vid 14:30 (hade bestämmt att mam/pap skulle hämta mej 16 för min mobil är död och laddaren är sönder, köpte ny idag, men det var fel så jag får byta imorn) och hade ca 1 ½ timme att spendera. Så jag såg att dom hade fet-rea på cubus. Och där blev det en kavaj (150, tidigare 350), en väst (70, tidigare 250) och två linnen (50, tidigare 100). Sedan blev det en pinnkam, 2 helsöta hello kitty hårspännen (kunde inte hjälpa det...) och ett läppglans (okej, jag erkänner, även det var hello kitty, can't help it..).
Sen övningskörde jag hem. And here I am.
När jag väntade på min skuts gjorde jag en liten lista, typiskt mej, med saker jag vill/SKA göra;
  • Börja träna på gym igen, och hålla i det den här gången (SKA!!)
  • Sy mina egna kläder
  • Lära mig spela gitarr
Listan kan garanterat fyllas på i all oänlighet, men det var allt för den här gången. Kanske skriver mer senare. Det är fan inte lätt att planera för 10 personer. Vissa jobbar, så man kan inte ringa, vissa går helt enkelt inte att få tag på. Sa jag att jag ska duscha oxå? Kanske inte intressant, men jag bestämmer vad jag skriver för du behöver inte ens läsa! ^^
Just det! Jag har äntligen klippt mej! Igår :) Nöjd. Nu ropar mamma att det är mat.

/L

Inga kommentarer: