söndag, juli 15, 2007

Fika (uppdaterad)

Idag ska jag fika med Jenny :) Långfika. Typ 3 timmar, ska bli jättetrevligt. Men nu följer en såndär liten frågelista som jag hittade någon gång igår. De är rätt underhållande faktiskt ^^

/L


1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?

Vad i helvete har jag gjort för att förtjäna detta hår? :|
(mitt hår är självlockigt, min inde såna där fina lockar, så man vaknar för det mesta med pudelfrissa! ;D)


2. Hur mycket kontanter har du på dig?

På mig betyder hur mkt jag har i plånboken va? Isåfall så är det 50 spänn.

3. Vilket ord rimmar på "test"?

FEST! :D

4. Favoritord?

Räka. Det är kul att säga. Men ärligt talat, vem fan kom på ordet "nuna"?! Är det något jag borde förstå?


5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?

Mormor xD

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?

"Diazinon", den enda som fans från början och lät okej.

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?

Ett linne och en t-shirt.

8. Sätter du etiketter på dig själv?

What?

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?

Converse/Vans/ett par vanliga från Din Sko.

10. Ett ljust eller mörkt rum?

Vet inte. Mittemellan tror jag ^^

11. Vad gjorde du vid midnatt?

Satt här vid datorn och snackade med folk o lyssnade på musik.

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?

"Hejsan, allt bra med dig? :* har ni de varmt i borlänge? Gjort något kul? Puss å kram"

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?

Finns inte Seven Eleven här, jag bor fan i Borlänge! :P

14. Vilket uttryck använder du mest?

Just nu är det nog "eller hur?" Som typ "men det går ju fortare om man gör såhär, eller hur?"

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?

Olof :)

16. Vilken djur rörde du senast?

Mina missor :) Tror det var Stina sist.

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?

Är cigaretter en drog? Det är det väl inte? Annars är jag helt emot droger. Förutom alkohol.

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?

3-4. Var i en period för något år sedan då jag tyckte det var roligare med "riktig" kamera. Sen så började jag läsa foto i skolan. Men sån kamera är inte kul om man inte har något fotolab.

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?

Väldigt svår fråga. Jag tycker om livet som det är idag. Typ från nian och frammåt.

20. Din värsta fiende?

Vet inte. Har inga fiender vad jag vet. Mej själv? Jag är ganska självkritisk.

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?

Fall Out Boy

22. Vad var det senaste du sa till någon?

"Ja, det blir bra!" till pappa när han sa till mig att han lämnar mina nycklar i moppen.

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?

En miljon dollar :) Visst skulle det vara kul att kunna flyga, men...pengar lockar mer $

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?

Alltså..vet inte. Vännerna :) Ni är underbara <3

25. Senaste låten du lyssnade på?

Är osäker. Nåt med Oasis var det. "Live forever" eller "Stand by me".


16:42

Blev ingen fika, Jenny var sjuk :( Hon får ta och krya på sig tycker jag.

Mamma ringde från IKEA, hon följde med pappa för han skulle till Sandviken. Hon kom på att hon behövde en till stol. Och så ringer hon och frågar om jag vill ha en datorstol :D Så det fick jag. Skitfin! :) Såhär ser den ut. Och en spegel. Så nu håller jag på och fixar för fullt. Eller på halvfart, för jag blandar med msn/musik/gilmore girls :)

/L


Inga kommentarer: