onsdag, december 19, 2007

winter wonderland


Idag ska jag försöka hitta på Felix och få tillbaka min mobil, är nog inte det lättaste, vi har typ aldrig "rast" samtidigt.
Är inte så nöjd med mitt hår idag, det blev mest knas, men jag orkar inte fixa nå mer :P Och skor kan jag inte heller bestämma. Måste undvika designen idag så jag börjar 10:30 och slutar då 11:20 idag. Sen drar jag till kupolen och letar julklappar och kollar klänning till mej själv. Och eftersom jag varken orkar gå till stan eller ta mej till rosa huset innan jul så ska jag se om jag hittar nåt kuddfodral eller scarf eller nåt som jag kan använda som foder till min väska. Ska dessutom prova lite klänningar.

Och fy vad jag är trött, det ska bli så skönt med lov, 3 - 12, det är mina tider det :) Inte.... 2:30 - 7:30 :| Funkar inte i längden att bara sova 5 timmar per natt.
Nu ska jag gå ner och käka frukost med mami :)

Love/L

Inga kommentarer: