torsdag, december 06, 2007

The Philosopher and the Queen

Titeln är från Låten Sahara på Nightwish's senaste platta.

free music


Idag har humöret verkligen varit konstigt. Heelt upp och ner. För att jag har panik inför dansen, och inte kan dansa i klackskor. Men har haft dom på mej idag sen jag kom hem och det går bättre och bättre tror jag. Så nu är det okej. Men nervös är man ju alltid..Ja... Oj oj, hoppas jag inte ramlar. Hoppas? HOPPAS?? Kan det bli värre? Nej. Om jag ramlar så.....så vet jag inte vad jag gör. Men det är bra för det kommer inte att hända.

Imorn kommer Anna, Elin och Jenny hit och vi ska öva på dansen. Mam&pap ska på julbord och kommer hem sent. Så tänkte jag laga nån form av thailändsk mat tänkte jag, nån wok eller så :) Och glögg såklart :)

Nu ska jag leta virkmönster till en mössa!

Love/L

Inga kommentarer: