fredag, december 07, 2007

tack snälla fröken...

...för mitt kassa betyg.

Jag och Anna hade engelska nationellt prov i speaking idag. Vi båda var skitnervösa men tyckte att det gick mycket bättre än förväntat. Det tyckte inte K. Hon tyckte att Anna låg mellan IG och G i speaking, och jag på G-. Det gjorde vi inte, verkligen inte. Dessutom blev vi avbrutna mitt i av att en annan lärare kom in i klassrummet, och vems fel var det? Inte vårat i alla fall. Jag är inte dålig på engelska, jag är bra på engelska, jag vet det, för en gångs skull tar det inte emot att säga att jag faktiskt tycker att jag är bra på nånting. Jag tycker jag gjorde bättre ifrån mej än vad jag själv förväntat, eftersom jag vet hur jag blir av sånt här, nervös alltså. Men vi ska nog ta och prata med henne på måndag, för det här är inte rättvist. Vi var bättre än så.

Det sket sej med att vara hemma hos mej ikväll. Annas föräldrar har tydligen tagit bilen till huvudstaden, och Congas är ensam hemma (hund). Men det löste sig iaf, vi sover hos Anna istället. Mamma kommer och hämtar mej snart och så åker och handlar lite, sen släpper hon av mej hos Elin så är vi hos henne tills Anna kommer hem från stallet :)

Jag är duktig, jag har gått hela dagen i klackskor! :D - övning ger färdighet.

Love/L.

Inga kommentarer: