måndag, december 03, 2007

I'm scandinavian, everything is what it is



Här sitter jag och klipper och syr. Hittade ett mönster i en tidning till en barnkjol som skulle passa perfekt till våratt uppträdande (som ja kommer berätta mer om när det verkligen är genomfört)
Så jag tror att det här kommer att bli skitbra :) Imorn är jag ledig så då blir det att sy :) Och kanske sticka ett par handledsvärmare, och så ska jag se till att jobba ett par timmar oxå :)
Jag har jätteont i ett finger precis under nageln, tror jag har klippt den för kort eller nåt. Hurts alot! :(

Jag och Jenny hade skitkul idag på Terjes lektion, tror det är multimedia B, vi håller på med animationer i 3D studio max. Och då längstn ner finns det en tidslinje. Jag och Jenny roade oss i 27 minuter med att klicka på play under en animation och sedan stoppa när den var på 0. Och sen började vi tävla.

"Yes, jag fick 0 igen, det här är min 8:e Lisen!!!"

"Ska vi köra en till?"
"Nej, jag har slutat."
"Jag med, jag bara fest-nollar"

"Jenny, vi måste köra lan med det här!"
"Lisen, hur många cola har du druckit..?".

Sen fick vi en tutorial som vi skulle göra. Då såg Jenny den här bilden....
Och viskar till mej under genomgången
"Ser du vad dom gör.? *blink*" HAHA xD För det ser faktiskt, om möjligt, ut som två chackpjäser som har sex. Ni vet i typ cosmoplitan och sånt, så brukar dom ju visa "nya heta ställningar", som det fast med chackpjäser istället :D

Ja, sjukt vad mycket roligt som kan hända i skolan, eller hur?

Tack vare Firat så kollade jag på MQ:s reklamfilm med Agnes och Måns. Som jag bestämmt mej för att inte göra, efter förra årets med Marie från A-Teens. Bläh. Men iaf. Jag fastnade, såg den typ 43 gånger. Och den klänningen som Agnes har i början och i slutet av filmen var faktiskt riktigt riktigt fin! En vill-ha till juldagen eller nyår!




Nu är klockan riktigt mkt, nu måste jag lägga mej :)

Love/L

Inga kommentarer: