söndag, december 09, 2007

Well now you know me!

Har du pojkvän/flickvän? Nej
Är du kär? Nej
Hur tidigt stiger du upp? Helst runt 11. Men är det skola så är det oftast runt 6 som klockan ringer, men det brukar bli någon halvtimme senare...
Vem/vilka vet mest om dig? Vänner och familj.
Gillar du att slåss? Jag brukar inte slåss, men det skulle inte sitta fel med en sån där box-säck att slå på ibland, jag kan bli väldigt arg.
Vad ska du göra ikväll? Repa i haga-auland inför lussecabben på tisdag! Jingle bell rock från Mean Girls (utan misstaget).
Har du utländska föräldrar? Pappa är halv-norsk.
Var har du ont? I magen, av nervositet..
Är du bra på att måla? Nej det vill jag inte påstå. Fast jag har inte försökt så helhjärtat heller.
Vem kramade du senast? Elin :)
Vad längtar du till? Tisdag efter lussecabben!
Sparare eller slösare? Varken eller, något mittemellan.
Bio eller promenad? Båda kan vara lika mysiga, så jag kan inte välja.
Är du kittlig? Ja. Kittla mig inte, jag slåss...(varning!)
Rädd för insekter? Ja, ganska.
Anser du att du är stark? Jag vet inte ärligt talat.
Nämn något som gjorde dig glad igår: Övade på dansen med tjejorna och det gick bra.
Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov i min säng :)
Vad har du druckit idag? Kaffe, mjölk och vatten.
Vad var det senaste du åt? 2×falu rågrut med kaviar, gott.
Vad var det senaste du köpte? Ingredienser till thai-wok, glögg, russin och godis.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, däremot förälskelse vid första ögonkastet.
Favoritklädsel? Kort klänning/lång top med leggigns och klackar och ett långt halsband.
Vad gör dig glad just nu? Låtarna *The way I are - Timbaland, *Yule shoot your eyes out - Fall Out Boy och *Merry X-MAS - Ramones. Annars är jag mest rädd och nervös intför lussecabben och då är det lite svårt att vara sådär jätteglad..
Höger- eller vänsterhänt: Vänsterhänt.
Humör just nu: Nervöööös!
Sommarplaner: Hitta ett jobb efter studenten.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna flyga.
Gillar du att sjunga? Jag älskar att sjunga! :)
Vad längtar du mest efter just nu? Att lussecabben ska vara över och felfri. Annars tar jag dagarna som dom kommer. Jag trivs med saker som dom är just nu.

Inga kommentarer: