tisdag, december 18, 2007

"cockroaches are so ewiiie!"




Rubriken är ett citat ur filmen I now pronounce you Chuck and Larry. En film jag kan rekomendera starkt! :)

Idag fyllde mamma 45, och jag har varit hemma idag för att jag är sjuk, förkyld :( Och eftersom jag bara har en enda lektion imorn, svenska, som enligt Jenny, troligen inte ens blir av, så blir jag hemma imorn med.

Jag fick massa lacktyg över från kjolarna, så jag ska sy en liten väska (bland annat) av det. Har precis klippt till bitarna i lack. Men jag behöver köpa ett fodertyg till den, i siden hade jag tänkt. Om jag får msom jag vill och drömmer om så är det typ vitt eller ljusrosa med röda/rosa eller svarta prickar på, eller körsbär :) Men hur ofta har man sån tur? Jag ska bara försöka få tid nu innan julhelgen att springa in i nån tygaffär.
Denna söta väska från Topshop
Men min blir i lacktyg och kansk emed nåra nitar på.

Love/L.

Inga kommentarer: