söndag, september 16, 2007

Tea and Sympathy

free music


Jag känner verkligen inte för att göra nånting. Ändå känner jag att jag bara måste göra saker hela tiden. Mitt humör växlar konstant och dramatiskt hela tiden nu. Var ledsen innan träningen, blev glad när jag tränade, och nu är jag deppig igen. Och så fick jag ont i halsen idag. Nästan så jag hoppas att det ska hålla i sig till imorn så jag kan stanna hemma. Vill inte träffa folk just nu. Vill bara....sitta här och dricka te och kolla på serier. Och arbeta med mitt projekt. Det är dags att göra en projektblogg nu.
Träningen känns bra iaf!!

(Rubriken kommer från en badbomb från Lush.se med samma namn, dom har mycket bra grejer, så kolla in! :) De två vrålsöta present-boxarna "Think Pink" och "Wild Child", hittar du under "presenter". Vill-ha-vill-ha-vill-haaa. Låten är från filmen "The Last Kiss" med Zach Braff och Rachel Bilson)

Luv/L

Inga kommentarer: