söndag, september 02, 2007

freaky...(and of cours EUROPE!)

Ska precis börja jobba (hemma åt mammas lilla företag) och hade en låt på hjärnan som jag satt och nynnade på. Eller om jag bara tänkte att jag nynnade på den. Anyway, jag slår på radion och så är det den låten som spelas! Såklart är det bara en slump, jag är inte synsk eller nåt. Men det var ändå coolt. Tänkte bara skriva om det, men när jag ändå gått in här, och faktiskt, så är det här mitt 100:e inlägg såg jag, och jag måste ju berätta att jag såg Europe i dalhalla igår, och det var grymt! Har aldrig varit i dalhalla förut, men det var riktigt häftigt. Och Europe var grymma. Har ju inte lyssnat på dom mkt, men som sagt :)
Nu måste jag återgå till jobbet, men jag ska försöka få till fler inlägg :)

Juste, har planerat in en supermega-tjejkväll nästa helg med mina flickor! :) :) Luv ya mah ladies ;) <3

Luv/L

Inga kommentarer: