torsdag, september 13, 2007

Steedah!

steedah STEEDAH steedah!
För imorn får man "främmande". Undrar just hur främmande det är med människor man träffar 5 dagar i veckan ;) Men dom har aldrig varit här, och jag vill ge ett gott intryck, av mitt rum iaf. Och det ligger kläder på hela golvet, som jag nu håller på och hänger in i garderoben. Sen lär jag damsuga och plocka lite mer. Sen är det nog klart :) Så det är inte så farligt om man bortser från kläderna.
Anna, Elin och Jenny är det som kommer hit iaf :)

Har bestämt mej för att töja hålet i mitt vänstra öra oxå. För jag funderar på att ha tunnlar/"öljetter", och då är det inte så snyggt att bara ha i ena örat tycker jag. Så det blev 3, 3,6 mm idag då.

Gick till Wayne´s med Alex,Anders,Wiik och Nisse efter skolan idag och drack kaffe :) Sedan drog alla utom Anders och så kom Liza, Becka och Bettan :) Sen åkte jag hem vid 17:15 typ, kollade på ½ avsnitt Scrubs (kollade på första halvan imorse), åt, och kollade på ett till avsnitt. Sedan har jag städat då. Nu är det dags att steedah klart!

När jag säger steedah så förstår Jenny vad jag menar! ;) Hur blev det med våra veckoträffar egentligen, har till och med glömt bort villken dag vi bestämmde :/ I'll call you babe <3

Luv/L

(Bilder från 14/8: Jenny & Jag, Jag & Jenny)

Inga kommentarer: