lördag, september 08, 2007

Girls Night & Brunch

I gotta say I really LOVE our girls nights!!! Aww, okey, I really love YOU to bitches ;) <3
We gotta do this more often. But it's been quite often lately, we have to keep going that way ^^

Så, jag börjar berätta från torsdag, då det var soltorgsfest ;) Och hör och häpna, jag var nyktrast! :D Otroligt vad det kan vara roligt. För det är ju jag som kommer ihåg alla roliga saker som hände. Iof så blir det den nyktraste (oftast) som får ta hand om de mest packade, i det här fallet Anna. Men det har jag faktiskt inget emot, even tho it feels terrible att du mådde så dåligt, så känns det skönt att kunna hjälpa till ibland. Kvällens höjdpunkter:

  1. Vi tjejor har stått bakom gamla Åhléns och druckit lite i väntan på att Tha Boys ska inta sina platser på bron vid frälsningarmén, där de tidigare bestämmt sej för att förfesta. (Vi, som inte lyckades hitta något bättre alternativ bestämde oss för att joina.) Efter ett tag vid Åhléns, och med lite av Annas vidriga stulna whiskey i magen....eller i blodet? äh, skrew it, jag ringde Anders, som till slut lyckades trycka på "svara" istället för "upptaget", och han berättade att de redan var vid bron. Så vi gick dit, och hittar Anders och Tobbe liggandes på mage och "leker döda". Alex ligger bredvid med jeansen nere vid knäna. Jag frågar Alex varför han har dragit ner byxorna och han säger "Jag har kissat". Jag: "vadå....här?". Han pekar någonstans mot några buskar. xD
  2. Påväg mot Flamingo blir Anna skitsur på NissÄ AKA "Lillen". Jag frågar vad han gjort och hon svarar: "Han sa att mitt frimärke på kinden ser ut som jag har ritat det med en penna och kladdat ut det!!!". Jag "....Gumman, du sa frimärke". Anna: "Ja...FRIMÄRKE!!". Jag: "Födelsemärke menar du va?". xD
  3. Annas vurpa på dansgolvet xD
  4. På vägen mot Flamingo. Elin "Jag har tappat mitt SNUUUUS!!!" *vänder upp-och-ner på väskat och häller ut allt innehåll på marken, inte lite grejer heller. xD
  5. Jennys hånfulla skratt åt Anna när hon kommer ut och ser att Anna blivit utslängd och spytt. "Hahahaha, har du spytt Anna? ;) Du har bara druckit liiiite för mycket, bara en klunk för mycket, eller hur? :D" xD
  6. Nisse vågade inte gå in med sina 3 öl i väskan. Han tror att de ska känna igenom väskan och hälla ut dom. Så jag tar dom i min väska, utom en, som han tar själv. Sedan övertygar jag honom att dom inte kommer känna igenom väskan, och han går mot ingången medans jag försöker leta på Elin och Alex, och andra som "kommit bort" på vägen. Efter några minuter kommer Nisse tillbaka. "....jag törs inte. Vart är Alex?". Det lät så kul, eftersom Alex är Nisses två år äldre bror. xD
  7. Den sista får nog bli Niklas. Bara för att han såg så jääävla hög ut när vi kom till bron. "Tjaa! Jag har HB!!!". Hög som ett jävla hus. Såg han ut alltså, han var inte hög. xD

Kul kväll.

Och efter att ha sovit ca 3,5 timmar så ringer min klocka kl. 6. Men jag bestämmer mej trött för att skippa filosofin, eftersom design lektionen efter det är inställd. Jag kommer till skolan och går på engelskan, sedan skippar ungefär halva klassen Virtuell design efter det. Jag sitter i soffan i typ 3 timmar med Anna som är hur bakis som helst, Jenny, Anders och Tobbe. Och sen åker Jenny hem och Nisse tittar förbi. Jag, Nisse och Anders bestämmer oss för att dra och fika på Waynes. Och då ringer Liza och Becka och de följer med och fikar, eftersom vi ändå ska handla tillsammans för den kommande filmkvällen. Men mamma ringer och är galet stressad och otrevlig för något skit med hästarna som jag inte orkar dra upp. Men iaf så får Liza och Becka handla själva, och jag åker med mamma hem.

Vid 18:30-tiden kommer de puttrandes på Lizas lilla moppe, och vi börjar med maten. Tacopaj. Blev sjukt jävla stark, och när vi ätit oss så mätta att vi knappt kan...ja. nånting, bestämmer vi oss för att gå på en liten promenad. Vi sätter på oss, hör och häpna, pannlampor, och går till ett mysigt ställe nere vid sjön, typ 10 min härifrån. Och sitter där ett tag och pratar. Sedan går vi tillbaka hem och kollar på Gilmore Girls. Vi hinner med ungefär 2 avsnitt innan vi somnar allihopa!! :O Fan va trötta vi måste ha varit. Fan skandal, vi brukar lixom vara vakna till 5, inte 23:30. Och sedan vaknar vi vid 8, småpratar lite och somnar om till 11. Då går vi upp och börjar göra brunch. Chocolateship pancakes with banana & marple syrup, scones med marmelad, te, och wafflecakes. Vi hittade inte våffeljärnet och började göra våfflor i en toaster istället, men det gick inte så bra, så vi stekte dom istället. Och det blev asgott :D

Sedan kollade vi på The Last Kiss och Family Guy - The Movie. Och nu åkte de hem vid 19:30 tiden. Nu ska jag in och äta :)

Luv/L

Inga kommentarer: