onsdag, september 12, 2007

Coco Thai + Rush Hour 3

Hejhej!
Har varit på bio med mamma - Det var bara vi och 2 till i hela salongen. Hm..men rätt kul då. Och filmen var bra, trots att det bara var vi där xD Kolla in trailern!
Innan det åt vi på Coco Thai. Hur gott som helst! Men vid bordet bredvid vårat satt ett gäng otroligt dryga sthlm:are och snackade piss och toaletter. Nice. NOT!
Sen övningskörde jag hem.
Vi har tagit skolkort idag då. Gick helt okej. Och efter det var det bara att byta om till målarkläder och springa längst upp i skolan, typ 7 trappor, och måla vårat jävla konferansrum (designprojekt).
Sen vid typ 17 gick jag till kupolen, satte mej på Wayne's och skrev lite på mitt projektarbete. Fast det blev mest att jag lyssnade på två st som diskuterade väldigt intressanta saker bredvid mej :)
Så jag jag även köpt munskölj (till min piercing som är lite, bara liite inflamerad) och en top som jag ska ha när jag gymmar, och på idrotten imorn. Bläh, hatar skolidrott. Hoppas jag får gå ner i gymmet.
Har faktiskt träningsvärk från igår i vaderna och armarna :) I love it!

Luv/L

(Bilder: Beckas skolkort, Lizas skolkort, Ursöt regnrock som jag provade på H&M, Jag med målarkläder, Min töjning 0,7 cm, Jenny i skolan, Annas snygga snygga frisyr!)

Inga kommentarer: