lördag, september 29, 2007

S2

Fest på S2 igår :D
HAHA, Jenny var packad! Hon presenterade mej för sitt ragg minst 5 gånger :D
Ja, jo, jag hade ju iaf kul ;) Det var för hög musik bara. Och när jag ville dansa så hade alla andra precis gått av dansgolvet :( Men S2 är bättre än flamingo, det är iaf säkert.
Ikväll kommer Jenny :) Det ska bli jättekul! Saknar henne ju. Vi ska måla henna, men det blir nog inte förns imorn, tror jag. Eftersom det ska sitta så länge så är det bättre att göra det på morronen. Så ikväll ska vi bara käka godis och god mat och kolla på film :) Fan va sugen ja blev på godis när mamma fråga om de va nåt ja ville dom skulle handla :P
Nu funderar jag på att laga lite bakiskäk ^^ Jag är inte direkt bakis alls, men man blir fan hungrig av att festa! Tog en ipren igår och drack en halvliter vatten inatt och imorse. Så det kanske hjälpte mot baksmällan ^^
Somsagt, bakiskäk och tv, typ gilmore girls ^^

Luv/L

Inga kommentarer: