fredag, november 23, 2007

Äntligen HELG :)

Miss Blue - Vincent
Don't Hate On Me - Vincent
Hey There Delilah - Plain White T's
The Way I Are - Timbaland (ft. Keri Hilson)
The Way I Are (Timbaland Vs Nephew) (ft. Keri Hilson & D.O.E.)
The Way I Are (One Republic Remix - Timbaland (ft. Keri Hilson)
The Way I Are (Jatins Desi Mix - Timbaland (ft. Keri Hilson)
Miscommunication - Timbaland (ft. Keri Hilson)
One and Only - Timbaland (ft Fall Out Boy)
The Sharpest Lives - My Chemical Romance
Wake Up Call - Maroon 5
Apologize - One Republic (ft. Timbaland)

En del bra låtar :)
Idag var en lite störd dag. Jag lyckades knappt gå upp ur sängen för jag var så trött. När jag kommer upp och ska åka med pappa till skolan kommer jag på att första lektionen är filosofi, och den är inställd fram till jul pga APU. Men jag åker dit ändå för att mamma ska slippa skjutsa mej. Ska ha design och sen är det inställd engelska efter det, och sedan två timmar Datordesign/multimedia med Terje. Men det visar sej att designen oxå är inställd på något vis. Mer än hälften av klassen var i sthlm på saco-mässan, men vi som var kvar hade tydligen missuppfattat nåt. Så jag ringer pappa och han säger att han kan skjutsa hem mig, snällt :)
Så jag kom hem igen, mamma frågar om jag vill ha kaffe, så jag dricker en kopp med henne och sen sätter jag igång en film och sitter och stickar ett tag på min halsduk. den är nog 30 cm lån eller nåt nu iaf :) Sen åt vi lunch, och jag går upp i mitt rum och målar naglarna. Så lägger jag mej på sängen och väntar på att det ska torka - och då somnar jag. :D
Sen var jag och mamma iväg till åhlens en sväng. Går även in på lagerhaus, och där hittade jag två halsband på rea. Sånna där långa som jag tycker om och faktiskt använder :P Efter det åker vi till ICA Maxi och handlar. Så har jag gjort vit chokladmousse och mintchokldmousse till efterätt till ikväll. Tror vi ska äta oxfilé ikväll. Det vill säga snart, till idol :D

Lägger ut två bilder, den första gjorde Firat till mej, och den andra har jag gjort själv i photoshop :)
Han har förresten varit duktig och skaffat en blogg :P Läs den!

Later! /L.



Inga kommentarer: