söndag, november 25, 2007

Filmtips


Jag måste tipsa om en underbar film, av skaparen av Bridget Jones dagbok och Billy Elliot. Filmen heter Inside I'm dancing / Rory O'Shea was here (två olika titlar på samma film). Se trailer eller kolla in hemsidan och kolla på lite bilder :)
Den är helt underbar och såå sorglig, har sett den två gånger i helgen, och jag grät i slutet båda gångerna. Men den är också väldigt rolig, så en del asgarv blev det oxå. Och shit vad James McAvoy är snygg :D Sådär sjukt sötsnygg så de finns ju inte :P (han i mitten). Och så är det ju en irländsk film, och dom har ju så härlig accent :). Se den, se den, se den, jag kan sarkt rekomendera den!

Så gårdagen. Fram till 19:30 tog jag det mest lugnt, stickade på min halsduk och lite annat. Kollade på filmen jag just skrivit om :P Sedan åkte jag till Jenny för att träna på våran lilla dans som jag inte kan skriva så mkt mer om här eftersom att den är hemlig ;) (men är du nyfiken så äre bara att fråga på msn :P).
Så även med alla pauser så blev det 5 timmars intensiv dans, och det är inte illa tycker jag :O :) Anna och Elin skjutsade hem mej mitt i natten, vid halv 3.

Imorse vaknade jag vid 12. Hade vaknat och låg och drog mej i sängen när mamma kom in och frågade om jag ville följa med henne och pappa till kupolen och äta lunch och kolla runt lite. Så det gjorde jag :) Gick runt och letade lite korsetter, såg massa fina kläder, och kollade på fint julpynt. Men köpte bara lite juliga doftljus på lagerhaus :) Så delade jagoch mamma på en pizza, så det var ju iaf liite duktigt. Jag skulle ändå aldrig kunna få i mej en hel :P
Så kollade jag på filmen igen och sen så åkte jag och pappa och tränade. Så det känns bra :)
Och nu sitter jag här med min söta misse i knät som vanligt. Hon sitter alltid i mitt knä när jag sitter vid datorn, det är jättemysigt, nu när hon lärt sej att sitta still och inte gå på tangentbordet :P

Kaffe är gott!

Love/L

Inga kommentarer: