måndag, november 26, 2007

Fika & kreativitet (uppdaterad 23:15)


Idag har jag fikat med Jenny!! Och hon hade mycket att berätta kan jag ju bara säga :D Var så himla kul att träffa henne, blir ju så jävla sällan. Men kanske kanske ska vi träffas i helgen och kolla på lite filmer och sånt :) Vore himla mysigt iaf.
Här är min lilla halsduk som jag håller på med. Och idag har jag köpt en cam. Helt jävla onödigt egentligen men vafan. Gjort är gjort, impulsköp. Inte ens speciellt bra men den duger. Nu ska jag försöka koncentrera mej på att skriva en artikel på svenska om Jane Austens bok stolthet och fördom. Och om jag hinner efter det ska jag leta på ett gammalt lakan och försöka göra ett mönster till våra kjolar. Och kanske försöka köra igenom dansen. Kanske uppdaterar mer senare, vem vet :P

Love/L.


23:15 (uppdaterar)

Jag känner mig så kreativ idag. Stickar, och försöker knåpa ihop ett mönster till en kjol som jag sedan ska sy 4 st av. Det är inte det lättaste dethär, men det är bara att nåla och nåla och prova och prova, tills det börjar likna något :) Har suttit på golvet och klippt i ett stort lakan. Som senare visade sig vara en stor jävla långbordsduk eller nåt :D Jag har även fått klart min svenska artikel om boken stolthet och fördom, skönt.
Nu ska jag återgå till nålandet :P

Love/L.


Forbidden kisses in the light of the moon
Could anything taste as good?

(okey, not exactly forbidden, but it sounded better. känner början till en text här nu...men det tog stopp :P)




Inga kommentarer: