måndag, november 26, 2007

It's snowing!


Tittar ut genom fönstret på väg till toaletten och ser att det är världens snöväder ute, det ser så mysigt ut! Idag efter skolan ska jag fika med Jenny, det var ju så längesen! Och imorn ska jag till Falun med mamma och shoppa lite :) Sedan på kvällen ska jag och Jenny (andra jenny, i min klass) testa yoga på friskis. ska bli lite kul.

Anyway, åter till det kalla vädret, funderar på att köpa någon mysig kofta, för det är verkligen bristvara i min garderob. Förutom en gammal svart och en brun (men fortfarande mysika) cardigans från Gina (förra året) har jag i princip bara två kavajer som är långärmade, och hur varm och gosig är en kavaj egentligen? nej precis. Så. Ska lägga upp lite förslag här tänkte jag :)
Hanne cardigan 149:-

Gabriella knitted sweater 149:-
Lorin balloon bolero 179:-

Kunde inte låta bli att kolla på andra grejer oxå :P

Amelie striped shirt 249:-

Cecilia dress 199:-
Jackie dress 299:- (jag älskar klänningaar...!)
Milla belt dress 399:- (hm...är den här fin? svårt att bestämma)
Kitty skirt 399:- (shit, dom här är ju skitcoola ju, but I don't think I've got the body for it :P)
Juli tunic 299:- (bara fööör söt! ok, enough with the comments already!)
triangle lurex scarf 99:- (åååh, okej, jag kan inte sluta kommentera, fan den var ju billig oxå)
Valencia scarf 149:-
Smoking satin belt 129:-

Sådär, färdigsminkad, påklädd och satt upp håret lite i nacken. Ready to go. Skönt att för en gångs skull vara klar i tid. Men min lista är inte klar än :P

Pretty band 49:- (fatta vad snygg till en svart klänning! holy moly :P)
Maria ss top 149:- (pretty ^^)
Appalonia vest 299:- (rätt fin, men vet inte va ja tycker om dedär vid brösten :S)

Jaja. Got stuck at Gina today :P Hittade så mkt fint ju! Det är MIN BLOGG, så klaga inte på att jag länkar för mkt! HAH.

Now it's time for coffee coffee coffee! Och så ska jag komma ihåg att blåsa ut mitt lilla kanel ljus som står här bredvid :)

Love/L.

1 kommentar:

Godmorgonsverige sa...

hehe hur orkar du länka så mycket? :D:D haha, yoga? intresssant jag testade faktist det med min klass för en och en halv vecka sen :P skit nice faktist. KRAMIS