tisdag, december 25, 2007

CHRISTMASEVE





Min julafton har varit underbar och galet mysig! Hemma med familjen som vanligt de senaste åren, och det är så skönt att bara kunna göra vad man vill och känner för och inte behöva stressa med mat. Vi ängnade iaf större delen av dagen åt att lägga pussel, det som jag fick av Jenny i julklapp, så himla snyggt motiv,

Marilyn Monroe. Halva är klart nu, ska försöka få tag på en sån där cool guldig ram sen till den. Som avslutning på en kväll med underbar julmat och en underbar familj, kollade vi på en romantisk komedi på canal+ med Matthew McConaughey och Sarah Jessica Parker, jag kommer inte ihåg vad den heter.

Och tack så mycket för mina fina julklappar, äntligen har jag en kamera! Fick även leggings som inte är med på bild.

Imorn blir det utgång :) Tror att jag ska ha en svart rätt vanlig ballongklänning, det nya bältet och något utav halsbanden. Dessvärre har jag inte hunnit klart med min väska. får se om jag ska paniksy imorn eller hur det blir. Och har även problem med skor.
Nu ska jag sova, klockan är alldeles för mycket!!!

Tack mamma och pappa för en underbar jul, jag älskar er mest av allt.

Love/L.

Inga kommentarer: