tisdag, oktober 24, 2006

I'm the Devil

Ja hejhej. Nu har jag setat och tjafsat i typ 30 minuter med en dator som inte hade kontakt med nätverket (vad är ett nätverk!?) och sen 30 minuter med att kolla lunar och annat *host* nödvändigt ;). Sen de resterande 20 minuterna av lektionen spenderade jag på att skriva "Lisen" med Outlinetext. Blev skitsnyggt, men ändå.
Engelskaprov har jag haft oxå. Inte pluggat ett skit inför det, men jag tror jag kan få G ändå. Och innan det var det foto oxå. Vi gjorde inget intressant där heller.
Imorse åkte min älskling hem :( Men han kommer hit på torsdag igen och hänger med på soltorgsfesten, så det är lugnt! :)
Så nu ska jag försöka "organisera" biljettköp till 3 personer. Men jag kan nog fixa 2, Ia får fixa en. Och så hoppas jag att den lilla utköparen kan fixa :)
Jag ska vara djävul, sådeså! :) Ska köpa horn imorn på glitter, och en treudd på BR :D
Resten ska väl vara pirater. Eller iaf Olof, Elin, Anna och Jenny. Bettan och tvillingarna skulle jag tro blir lik eller nåt, och Tove och Stina vet jag inte vad dom ska vara. Men kul ska vi ha i alla fall!
Har haft en så himla mysig helg! Tack älskling!
Nu börjar lektionen.

Inga kommentarer: