onsdag, augusti 02, 2006

Städat!

Wiiee! Jag har städat mitt rum, äntligen. Haha, det finns så många som städar typ en gång i veckan, men sån är inte jag :P Jag städade nog sist för typ två månader sen. Gud, det är tragiskt, men så är det. Nu är det jättefint i alla fall :)

Hmm.. det blir nog varken festa eller bio imorn.. om det inte går nån annan väääldigt bra film som man vill se. Men det är nog billigare att strunta i det oxå :P

Ååh vad jag längtar till imorn! Då kommer min älskling hit! Fan vad jag saknar honom nu. Hur fan kommer de då bli när skolan börjar? När vi inte ens kan träffas varje helg.... =/ Men jag ska ju inte tänka sådär. Jag VET att det kommer funka. Det är klart det kommer funka. Men jag kommer ändå sakna honom väldigt mycket...
Men det löser sej. Allt löser sej på nåt sätt. Jag får iaf träffa honom imorn, och sen på måndag. Fast det beror på hur de blir me göteborg ju.

Vad ska man hitta på idag då för att få tiden att gå? ^^ Eller vill man ens att den ska gå? Egentligen inte kanske. Jag kanske åker hem till ia och kollar på lite film (som vanligt... iaf dom senaste dagarna har det varit en vana :P) Det blir nog så.

Saknar dej Olof!!

Inga kommentarer: